UK RU
5й Портал - Київ
Погода
  • Головна
  • Київ
  • КИЇВЩІНА
    • БІЛА ЦЕРКВА
    • БУЧА
    • ВАСИЛЬКІВ
    • ІРПІНЬ
    • КАГАРЛИК
    • МАКАРІВ
    • СЛАВУТИЧ
    • ТЕТІЇВ
    • УКРАЇНКА
  • Світ
  • КРИМІНАЛ
  • Економіка
  • Політика
  • Культура
    • Побажання
      • Вітання з днем Весілля
      • Вітання з народженням дитини
      • Вітання з річницею весілля
      • Вітання з ювілеєм
      • День ангела
      • З Днем Народження
        • Побажання бабусі з Днем Народження
        • Побажання батькові з Днем Народження
        • Побажання брату на День народження
        • Побажання другу на День народження
        • Побажання дитині на День народження
        • Побажання дідусеві на День народження
        • Побажання дружині з Днем народження
        • Побажання для дядька з Днем народження
        • Побажання жінці з Днем народження
        • Побажання керівнику на День народження
        • Побажання колезі на День Народження
        • Побажання мамі на день народження
        • Побажання подрузі на день народження
        • Побажання сестрі на день народження
        • Побажання тітці на день народження
        • Побажання чоловіку на день народження
  • Спорт
    • Новини баскетболу
    • Біатлон
    • Новини боксу
    • Кіберспорт
    • Новини хокею
    • Новини футболу
Нет результатов
Показать результаты
  • Головна
  • Київ
  • КИЇВЩІНА
    • БІЛА ЦЕРКВА
    • БУЧА
    • ВАСИЛЬКІВ
    • ІРПІНЬ
    • КАГАРЛИК
    • МАКАРІВ
    • СЛАВУТИЧ
    • ТЕТІЇВ
    • УКРАЇНКА
  • Світ
  • КРИМІНАЛ
  • Економіка
  • Політика
  • Культура
    • Побажання
      • Вітання з днем Весілля
      • Вітання з народженням дитини
      • Вітання з річницею весілля
      • Вітання з ювілеєм
      • День ангела
      • З Днем Народження
        • Побажання бабусі з Днем Народження
        • Побажання батькові з Днем Народження
        • Побажання брату на День народження
        • Побажання другу на День народження
        • Побажання дитині на День народження
        • Побажання дідусеві на День народження
        • Побажання дружині з Днем народження
        • Побажання для дядька з Днем народження
        • Побажання жінці з Днем народження
        • Побажання керівнику на День народження
        • Побажання колезі на День Народження
        • Побажання мамі на день народження
        • Побажання подрузі на день народження
        • Побажання сестрі на день народження
        • Побажання тітці на день народження
        • Побажання чоловіку на день народження
  • Спорт
    • Новини баскетболу
    • Біатлон
    • Новини боксу
    • Кіберспорт
    • Новини хокею
    • Новини футболу
Нет результатов
Показать результаты
5й Портал - Київ
UK RU
Нет результатов
Показать результаты
Головна Київ

Хто й навіщо запустив «Залізну крамницю» – офіційний мерч-шоп «Укрзалізниці» — Новини Київа

319 4
Хто й навіщо запустив «Залізну крамницю» – офіційний мерч-шоп «Укрзалізниці» — Новини Київа

ПоділитисяТвiтнути

3 листопада 2022 року на київському Центральному залізничному вокзалі відкрили офіційний мерч-шоп «Укрзалізниці». Ми поговорили з керівниками «Залізної крамниці» Наталкою і Юрою Денисенками. До роботи на вокзалі Наталка і Юра займалися власним гастропроєктом «Томати і Сіль». Запитали, звідки взялася ідея мерч-шопу, як це працює й чи вплинув на розвиток бренда візит Бориса Джонсона й Шона Пенна.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів

Donate

Хто придумав відкрити мерч-шоп?

Наталка Денисенко: Ми з Юрою керуємо проєктом «Залізна крамниця». Відповідаємо за продукт, сенси й результат. Крамницю зробили на замовлення «Укрзалізниці» й у партнерстві з нею. Тож можна сказати, що ініціатори – команда «Укрзалізниці», а також команда Альони Гудкової й «Куражу», які на той момент займалися проєктом розвитку вокзалу. Нас покликали реалізувати ідею мерч-шопу, який би зміцнив ком’юніті навколо бренда УЗ, що від початку повномасштабного вторгнення став завдяки своїм діям беззаперечним лавмарком.

Наталка та Юрій Денисенко/фото: Роман Пашковський

Команда Альони кілька місяців працювала з командою «Укрзалізниці» над стратегією розвитку головного вокзалу й над його безбар’єрністю. Мерч-шоп – це лише один із проєктів, їх було заплановано дуже багато. Під час підготовчого етапу ми разом із дівчатами [командою «Куражу» – ред.] працювали над концепцією крамниці, над її задачами в межах загальної стратегії. А з дизайнеркою команди Лєрою ми працювали над ілюстраціями й принтами для багатьох айтемів. Зокрема, суперпопулярний принт із таблом, плед з вікном і постери – це її ілюстрації.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Залізна Крамниця 🇺🇦 (@zalizna.kramnytsia)

Навіщо «Укрзалізниці» мерч-шоп?

Наталка Денисенко: «Укрзалізниця» – бренд-герой. Це бренд, клієнтом якого є абсолютно всі. Бренд, з яким ми маємо чи не найдавніші стосунки: від дитинства й досі. Це унікально, і про цю перевагу хочеться дбати.

Юра Денисенко: Команда, яка керує «Укрзалізницею» зараз, вважає, що війна – це в жодному разі не причина зупинити ріст і розвиток. Гадаю, усі це помітили. І мерч-шоп – це лише маленька частина глобального плану великих змін.

Які зміни вокзалу, на вашу думку, є вдалими?

Юра Денисенко: Зміни відбуваються поступово, часом це не дуже помітно на таких об’ємах, але на вокзалі їх уже можна відчути, загалом змінилася атмосфера. З’явилися кав’ярні One Love й Idealist, наша крамниця привітно зустрічає, на зимові свята в холі стояла ялинка, відбувалися концерти, фотосесії, стояв корнер Milk Bar із фантастичними солодощами. Цього року планується ще багато змін у цьому ж напрямі. Вокзал перетворюється, як і задумувала команда «Куражу», в осередок культурного життя. Вокзал стає обличчям Києва, оскільки на ньому зараз відповідальність бути першим, що бачить будь-який відвідувач столиці.

Фото: Валерія Різниченко

Яка ваша особиста перша асоціація з УЗ й вокзалом?

Юра Денисенко: Коли мені було 18 років, я працював на цьому ж вокзалі. Був торговим представником бренда жуйок. [сміється] Тому в мене асоціації дуже суперечливі. Тоді мені дуже не подобалася моя робота, і взагалі вокзал був місцем, де підлітку краще б не тусуватися. Єдиною радістю тоді був гарячий бульйон у пластиковому стаканчику. Зараз я працюю в тому ж місці, але відчуття кардинально інше. Дуже пишаюся тим, що «Залізна крамниця» також долучилася до того, щоб змінити простір й атмосферу вокзалу.

Наталка Денисенко: Моя асоціація: я маленька, їду в потязі на море й бачу з вікна зелені галявини, корів. На столику дзеленчать підстаканники.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Залізна Крамниця 🇺🇦 (@zalizna.kramnytsia)

Розкажіть про день запуску «Залізної крамниці». Як це було?

Наталка Денисенко: У нас були дуже стислі терміни, але вся команда була на такому адреналіні, що дизайн, побудову магазину, а також перший дроп з 30 одиниць ми зробили за півтора місяця. Якби в мене спитали, чи можливо повторити запуск у такі самі терміни, я відповіла б, що це абсолютно нереально.

Юра Денисенко: У перший день нас завалило повідомленнями в соцмережах і кількістю відміток у Stories. Ми всією командою по черзі відповідали в директ на сотні запитань. Щиро, навіть половину такого ажіотажу ми не очікували.

Наталка: Безумовно, стався медіа-вибух. А разом із ним і солдаут найпопулярніших позицій. У перший же день. Усе дуже ускладнилося тим, що наше відкриття збіглося з першими серйозними відключеннями світла в Києві, і через це посипався графік виробництв. Тож налагодити вчасні поповнення складу було чи не найбільшим нашим викликом.

Чому саме такий асортимент? Як ви підходили до розроблення продуктів?

Наталка Денисенко: Створювати сучасний «розумний» мерч був нашим із Юрою стратегічним планом на 2022 рік. Ми у 2021-му почали робити мерч для власного проєкту «Томати і Сіль», де задачею було зробити речі, якими точно будуть користуватися. Не шаблонні, стильні, багаторазові й довготривалі. Оскільки до нас одразу прийшли класні клієнти, потужні бренди, як-от «Ковальська», Мastercard, «Сім’я ресторанів Діми Борисова», ідея мерча з сенсом виявилася вчасною.

У лютому 2022 здавалося, що все, мерч уже нікому ніколи не буде потрібен. Хоча думка про те, що ми все ж хотіли би цим займатися, не відпускала. Перші три місяці повномасштабної війни ми з дітьми провели в Карпатах, і там, надихаючись кожною дрібницею, я мріяла розробити бренд Карпат із сувенірними крамницями в кожному маленькому містечку, збирала презентації, зробила сотні нотаток.

А вже в жовтні ми почали працювати над проєктом «Залізної крамниці». Тому все вийшло дуже послідовно. І я дуже рада, що в мене як у креативної директорки проєкту є повна свобода для реалізації ідей, повна довіра від «Укрзалізниці». У нас виходить втілити свій задум – змінити ставлення до цілої категорії бренд-мерча, відбілити його репутацію. Показати, що мерч – це не обов’язково тонни китайських футболок і бейсболок з лого. Це можуть бути ексклюзивні речі, які несуть сенси бренда. Речі, які хочеться мати. І головне, речі, якими дійсно будуть користуватися.

Яке стратегічне завдання «Залізної крамниці»?

Наталка Денисенко: Це й формування та підсилення бренда, і залучення нових аудиторій. Нам хотілося своєю естетикою влучити в креативну спільноту, інфлуенсерів, які будуть далі доносити сенси й цінності бренда УЗ до своїх аудиторій. І, судячи з юзер-контенту в соцмережах, судячи з відміток у stories, ми це досягли. Круті, креативні, талановиті люди фоткають наш мерч, стилізують його в модні луки. Саме цю картинку ми з командою від початку тримали в голові, коли погоджували кожну одиницю в асортимент.

Який найпопулярніший товар у «Залізній крамниці»?

Юра Денисенко: За три місяці роботи в нас уже тричі змінився лідер продажів. Три топпозиції: світшот «Київ Пасажирський», світшот з таблом і шапка «Нумерація вагонів починається з голови поїзда». Причому шапка, яку я особисто обожнюю, як і крутий шарф з вагонами, узагалі не «зайшла» в перший місяць продажів. А декілька тижнів тому в крамниці був Борис Джонсон і поміняв шапку, у якій приїхав, на нашу. У ній повернувся в Лондон і дав кілька інтерв’ю. І все, у нас за три дні розкупили всі шапки. Але ми відшиваємо ще, тож з 8 лютого вони знову будуть у продажі.

У «Залізній крамниці» вже були зіркові гості: Борис Джонсон, Шон Пенн. Розкажіть про зустрічі з ними і їхні враження. Кого б ще хотіли бачити?

Юра Денисенко: Так вийшло, що особисто ми ні з ким з них не зустрічалися. У нас є обличчя крамниці – наші консультанти. Ми дуже ретельно їх відбираємо, шукаємо передусім щирість, відкритість, людей, які сяють й абсолютно чесно транслюють хороший настрій. Тож вони вміють зустрічати гостей, однаково класно будь-яких. Про Бориса Джонсона ми їх навіть не попередили, хоча самі знали про запланований візит. І все минуло дуже класно.

Для нас важливо бачити різних гостей – відомих і звичайних людей, які йдуть з валізою на потяг. Ми хотіли б бачити в гостях усіх незалежно від статусу й кількості підписників, тому не робимо особливого акценту на відомих людях. Вокзал – це місце для всіх. Тож крамниця – теж.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Залізна Крамниця 🇺🇦 (@zalizna.kramnytsia)

У вас є благодійна полиця з товарами. Чи вдається збирати щось для підтримки сімей залізничників?

Наталка Денисенко: Так, і благодійна полиця буде найближчим часом розширюватися. Зараз ми донатимо 100 гривень з кожної одиниці трикотажу з принтом «Залізність». За грудень ми разом із тими, хто обрав нашу синю трикотажну лінійку, перевели до фонду «Залізні герої» 32 тисячі гривень. Найближчим часом плануємо благодійні колаборації з сучасними художниками й ілюстраторами. Будемо робити лімітки з ексклюзивними принтами, продавати до солд ауту й більше не повторювати.

Які відгуки про «Залізну крамницю» вас зачепили найбільше?

Наталка Денисенко: Для мене найкращий відгук – це побачити людину з нашим шопером на вулиці. І це буде людина, з якою мені хочеться познайомитися, дізнатися про неї більше. Тобто вона дійсно цікава мені. Й от те, що цікаві люди обирають мерч, створений нами, користуються ним, їздять у ньому по світу – це кайф.

Юра Денисенко: А ще фейки. Футболки з нашими принтами продають у метро й на мутних інстасторінках. Це трохи дратує, але й одночасно є класним відгуком про нашу роботу.

Якій ще держустанові, на вашу думку, потрібен мерч-шоп?

Наталка Денисенко: Я мрію зробити мерч для НАМУ [Національного художнього музею України – ред.]. Цей музей – одне з найкомфортніших місць у Києві для мене. Люблю там бути, люблю його запах і світло. Дуже там відпочиваю. Хочу зробити мерч-шоп, який приведе в музей нову аудиторію, наповнить музей саме тією увагою, на яку він дійсно заслуговує.

А якщо говорити про комерційні проєкти, то зараз мій інтерес – готелі. Туризм в Україні переживає нову якісну хвилю, як колись було з ресторанами в Києві. Стрімке зростання якості продукту й сервісу. Вважаю, що мерч-шоп із доречним асортиментом і вкладеним у це не надуманим сенсом – це й додатковий крутий сервіс для гостей, і підсилення бренда, й окремий комерційний напрям. Я фанатка готелів, мандрівниця. Місце, де зупиняюся, – це ледь не половина вражень від подорожі, а я дуже жадібна до цих вражень. І знаю, як їх справляти. Тож зараз я натхненна новим проєктом мерч-шопу для дуже незвичного екоготелю посеред лісу.

І наостанок, що зараз із вашим проєктом «Томати і Сіль»? Що з ним узагалі відбувалося за останній рік?

Наталка Денисенко: Youtube-канал «Томати і Сіль» з початку повномасштабної війни й досі на паузі. Я дуже за ним сумую, бо їжа й готування – це мій релакс, гарантоване задоволення, бентежний креативний стан. Я точно повернуся до каналу, щойно знайду партнера, з яким у нас збігатимуться цінності, і запустимо новий сезон.

Минула сторінка

Скільки коштує життя у Варшаві? Розпитали мешканців столиці Польщі — Новини Київа

Наступна сторінка

Як правильно скласти заповіт — Новини Київа

Схожі новини

Огляд сучасного автосалону KIA – якість, комфорт та нові можливості
Київ

Огляд сучасного автосалону KIA – якість, комфорт та нові можливості

Судитимуть посадовців з Кіровоградщини, які заволоділи грошима під час постачання медобладнання – Златопіль
Київ

Судитимуть посадовців з Кіровоградщини, які заволоділи грошима під час постачання медобладнання – Златопіль

Barberking
Київ

Как выбрать барбершоп на Левом берегу — гид для новичков

На Кіровоградщині оголосили конкурс на здобуття обласної премії імені Володимира Жученка – Златопіль
Київ

На Кіровоградщині оголосили конкурс на здобуття обласної премії імені Володимира Жученка – Златопіль

В колонії на Кіровоградщині ледь не повісився ув’язнений – Златопіль
Київ

В колонії на Кіровоградщині ледь не повісився ув’язнений – Златопіль

Смак Азії з доставкою додому
Київ

Смак Азії з доставкою додому

Наступна сторінка

Як правильно скласти заповіт — Новини Київа

Київ уже п’ять років намагається впровадити безготівкову оплату в маршрутках. Чому це не вдається — Новини Київа

Discussion about this post

Використання будь-яких матеріалів, які розміщені на сайті, дозволяється із вказівкою прямого посилання для пошукових систем на безпосередню адресу матеріалу на 5.kyiv.ua. Посилання обов’язково має бути не нижче другого абзацу незалежно від повного або часткового використання матеріалів.


  • Про нас
  • Реклама
  • Правила користування
  • Контакти

© 2023 "П'ятий портал - Київ"

Нет результатов
Показать результаты
  • Головна
  • Київ
  • КИЇВЩІНА
    • БІЛА ЦЕРКВА
    • БУЧА
    • ВАСИЛЬКІВ
    • ІРПІНЬ
    • КАГАРЛИК
    • МАКАРІВ
    • СЛАВУТИЧ
    • ТЕТІЇВ
    • УКРАЇНКА
  • Світ
  • КРИМІНАЛ
  • Економіка
  • Політика
  • Культура
    • Побажання
      • Вітання з днем Весілля
      • Вітання з народженням дитини
      • Вітання з річницею весілля
      • Вітання з ювілеєм
      • День ангела
      • З Днем Народження
  • Спорт
    • Новини баскетболу
    • Біатлон
    • Новини боксу
    • Кіберспорт
    • Новини хокею
    • Новини футболу

© 2023 "П'ятий портал - Київ"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In